jesteś w:   Strona Główna   »   Spedycja

Spedycja

Śledzenie przesyłek

W celu śledzenia swojej przesyłki prosimy wybrać odpowiedniego przewoźnika i wprowadzić na jego stronie numer śledzonej przesyłki. Informacje o przewoźniku i numerze przesyłki można uzyskać z przesłanej do Państwa „SPECYFIKACJI PRZESYŁKI”.

Wybierz swojego spedytora:

RABEN logodpdLogo

 

Informacje ogólne dotyczące reklamowania przesyłek

Wszystkie wysyłane przez nas towary podlegają restrykcyjnej kontroli jakości. Każdy wysyłany przez nas produkt jest zgodny z umową, sprawdzany przed wysyłką przez osoby przygotowujące towar do transportu.

Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie nosi śladów uszkodzeń powstałych podczas transportu.

Uczulamy Państwa na kwestie przyjęcia, odmowy przyjęcia i spisywania protokołu uszkodzeń (pobierz protokół uszkodzeń), gdyż niestety w każdym przypadku przewoźnik próbuje zrzucić odpowiedzialność na Państwa lub na nas.

W przypadku stwierdzenia zaistniałej szkody zalecane jest sporządzenie dokumentacji zdjęciowej. Obowiązkowe jest czytelne i rzeczowe wypełnienie protokołu szkody, zaznaczając przy tym, w jaki sposób został uszkodzony towar, karton, folia stretch, np. rozerwane opakowanie, połamane płyty itp. Odpowiednim formularzem dysponuje kurier. Protokół należy sporządzić w jego obecności.

 

UWAGA:
Nie zaznaczenie w protokole zaistniałych uszkodzeń, dyskwalifikuje pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

 

Wypełniony Protokół Uszkodzeń wraz z  reklamacją w formie pisemnej i dokumentacją zdjęciową uszkodzonej przesyłki należy przesłać do firmy Robelit na adres email reklamacje@robelit.pl lub nr fax 34/377-42-99

Proszę pamiętać że brak widocznych śladów na opakowaniu (folii stretch lub kartonie) nie świadczy o tym, że nie został on uszkodzony, np. zgnieciony, złamany. Przewoźnik ma obowiązek spisania protokołu szkody w ciągu 7 dni od dostawy. Jednak w tym przypadku szanse wyegzekwowania naszych praw od przewoźnika są dużo mniejsze. Dlatego zaleca się spisanie protokołów szkody w momencie doręczenia.

To, czy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie w bardzo dużym stopniu zależy od Państwa zaangażowania.

W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt z nami pod numerem telefonu 34 377 42 25.

 

Nasze produkty:

 

 

Language